sobota, 23 listopada 2013

Prolog.


Uczucia. Jak bardzo trzeba być odważnym, żeby je wyrazić. Jak wielki czujemy strach, przed odrzuceniem. Czasem jest on większy, niż uczucie, które nas przepełnia. Tracimy przez to coś, na co pracowaliśmy przez długi czas i co było najważniejsze w naszym życiu - miłość tej jednej jedynej osoby.

Tak właśnie było z nimi. Poznali się na początku liceum. Przyjaźń, która w końcu przerodziła się w coś więcej - namiętność towarzyszącą im przy każdym spotkaniu. Bali się się swoich uczuć i ich konsekwencji. Bali się, że słowa" kocham cię " zmienią wszystko w ich znajomości. Dlatego uparcie opierali się przed faktem, że łączy ich miłość. Woleli mówić, że to niezobowiązująca znajomość, z której łatwo można wrócić do przyjaźni. Ale jak długo można ukrywać swoje uczucia ? Jak długo, jeśli on jest piłkarzem, a bliski związek kobiety i mężczyzny pozostawia po sobie konsekwencje, których nie da się pominąć ?





ZAPRASZAM NA TRAILER : 




~~~~

Zaplanowane jest 6 rozdziałów i epilog.
Byłoby mi bardzobardzo miło, gdyby każdy, kto będzie czytał tego bloga pozostawił po sobie KOMENTARZ pod nowym rozdziałem :)
Osoby, które chcą być informowane o nowych rozdziałach zapraszam TUTAJ
Osoby, które chcą mnie poinformować o nowościach u siebie zapraszam TUTAJ





41 komentarzy:

  1. Ja pierdole, po obejrzeniu tego zwiastuna i po przeczytaniu prologu jestem zachwycona. To będzie super, czuję to. Poproszę rozdział pierwszy Kicia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooou. .. konsekwencje. Jakieś będą. Czekam na 1 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. KOBIETO, SKĄD TY MASZ TYLE GENIALNYCH POMYSŁÓW?! :o
    Zapowiada się G E N I A L N I E, jak zwykle. <3
    Czekam na numer jeden. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, serio cię podziwiam z tymi blogami, szacun!
    Zwiastun i prolog są po prostu prześliczne, nie mogę doczekać się 1 rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny trailer.Zapowiada sie baaardzo ciekawie :D Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po obejrzeniu zwiastuna i przeczytaniu prologu jestem oczarowana. Wszystko zapowiada się bardzo ciekawie, czekam z niecierpliwością na 1 rozdział i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Traileer <3
    Oczywiscie będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja wiem wszystko hahahaha kc <3 no genialnie ale mnie nie poinformowałaś :(
    cudo *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny prolog <3
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy prolog, czekam na pierwszy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz tylko czekać na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na rozwój akcji, kobieto! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle świetnie się zaczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja się nawet na trailerze muszę wzruszać ?:c Świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezuuuusie! Dominika, jesteś genialna! <3
    Coś czuję, że to też będzie mój ulubiony blog ;_; aach, jak każdy Twój :c!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aww, juz mi się podoba to opowiadanie! Po pierwsze świetni bohaterowie, cudowny, wzruszajacy zwiastun i ten prolog! Nie mogę się doczekać! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy następny? ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w daleko nieokreślonej przyszłosci po zakończeniu Confiar i Recorda't :)

      Usuń
  18. Chce by już się zaczął :) W prawdzie dopiero zaczynam pisać i nie jestem jeszcze tak dobra, ale zapraszam do siebie http://tylkomiloscktoratrwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny, w końcu tutaj trafiłam, przeczytałam i nie żałuję :)
    pozdrawiam, luuvmysahineq

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku *.*
    Już sie nie mogę doczekać 1 rozdziału! <3
    Geri mhmm i dziewczyna też super, uwielbiam ją!
    Zwiastun to wgl miazga

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, zapowiada się super! :) Na pewno będę czytać, mhm :3

    OdpowiedzUsuń
  22. No ciekawa jestem co wyniknie z tego opowiadania. Napiałaś, że on wyjechał, ona w ciąży... Ciekawe jak znów się połączą - bo wierzę że tak będzie :-) Pozdrawiam i proszę o informowanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fanką Barcy to ja NIE JESTEM , ale spodobał mi się zarys fabuły (no i ten zwiastun <3)
    czytam opowiadanie podobnej fabule tyle że o Maćku Kocie więc to na pewno też przypadnie mi do Gustu chociaż jest tu Barca
    czekam na 1. rozdział

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny prolog, będę czytać :) Czekam na 1 rozdział kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zwiastun nie działa na tel :c
    Aaaa prolog boski *-*
    Jejku^^ czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaczyna się świetnie ;) Obecność Deulo i Sergiego w obsadzie mnie przekonały :P
    Czekam na pierwszy rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG! No i się poryczałam :(
    Czuję po kościach, że będzie to kolejny zajebisty blog o Twoim wykonaniu <3
    Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie się zaczyna, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie sie zaczyna :)
    Na serio.. Szacun.. :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny prolog, ciekawie się zapowiada :)
    Czekam na 1 rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  32. ojeeej *o* z niecierpliwością czekam na pierwszą część! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny prolog, ciekawie się zapowiada, czekam na I rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. O mój Boże, Lily Collins <3
    Trailer jest boski, prolog tak samo, czytam! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. A więc zapowiada się kolejne zajebiste Twoje opowiadanie :D Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  36. No, ciekawie się zapowiada :) Już czuję, że to będzie genialny blog <3 Czekam na 1 rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Będzie ciekawie <3 czuję, że będzie genialnie, jak zwykle zresztą ;*
    Czekam ne jedynkę ;3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  38. czekam na 1 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupiłaś mnie całkowicie piosenką. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń